(Ki)Tokios pamokos

[04-16] Dorinio ugdymo pamoka

Apie tradicijas, kurios tęsiasi nuo prosenelių laikų, apie bendruomenės ryšį ir svarbą asmenybės brandai, apie savo patirtį dalyvaujant vaidinime bei tampant aktoriais dokumentiniame filme „Sacrum ir Profanum Pievėnuose“ etikos pamokose pasidalino III c kl. gimnazistas Gedas Steckus ir IVf kl. gimnazistas Laimis Grabauskis.
Buvo įdomu!
Etikos pamoka, III ir IV klasė, tema ,,Aš ir bendruomenė. Kultūra ir tradicijos”.
Velyknakčio vaidinimą ir jaunuosius aktorius pamatyti gyvai bus galima šį šeštadienį, balandžio 19 d., vėlai vakare Pievėnų bažnyčioje. Arba apsilankyti kino teatruose ir pažiūrėti filmą.

Sigrida Grigorčuk, dorinio ugdymo mokytoja

[04-09] Informatikos pamoka

III klasių mokiniai per informatikos pamoką pristatė net tris savaites vykusio tyrimo „DI panaudojimas gimnazistų veikloje“ rezultatus ir išvadas. Pamoką stebėjo kolegės iš Sicilijos Comiso I.I.S.S. “Carducci” mokyklos, todėl pamokoje vyravo CLIL. Su rezultatais susipažinti galėsite balandžio mėn. „Atošvaistėje“.

Pasidalinsiu tik bendromis išvadomis:

  • beveik visi gimnazistai naudoja ir / arba yra išbandę DI įrankį ChatGPT;
  • didžioji dalis gimnazistų naudoja DI atliekant namų darbus ar asmeniniams reikalams;
  • gimnazistai pageidauja, kad DI įrankiais būtų galima naudotis per pamokas (t.y. būtų panaudota Estijos patirtis);
  • 90% respondentų mano, kad DI yra naudingas, o likusieji jį vertina neutraliai.
  • sunku buvo surinkti apklausos duomenis, nes dalis gimnazistų neatsakė į apklausą.

Sigutė Mackevičienė, infomatikos mokytoja


[03-25] Geografijos pamoka

Ib klasės mokinės pristatė projektą „Ateities išmanusis miestas“. Pasitelkdamos dirbtinio intelekto piešimo programą, mokinės sukūrė savo ateities miesto vizualizaciją. Projekto tikslas – atkreipti dėmesį į aplinkos problemas, skatinti žmones tausoti gamtos išteklius ir prisidėti prie darnaus vystymosi keliamų tikslų.

Birutė Gudauskienė, geografijos mokytoja

[03-21] Alumnai sugrįžta

Svečiuose – buvęs Garbės gimnazistas – Rokas Slančiauskas. Simboliška tai, kad su trečiokais diskutavome apie tautos tapatybės paieškas ir individo vaidmenį V. Krėvės dramoje „Skirgaila“. Tad Rokas pasidalino įžvalgomis apie politikos mokslų studijas, apie mokslo svarbą ir kodėl žmogus turi dalyvauti valstybės ir jos gerovės kūrimo procese.

„Gyventi – per upę plaukti…“ (V. Krėvė).

Rosita Giniotienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja

[03-21] Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka

III b klasės mokiniai per lietuvių kalbos ir literatūros pamoką debatavo tema „Menininkas negali parduoti savo sielos“. Teigiantieji ir neigiantieji atkakliai gynė savo požiūrį, netrūko ir rimtų replikų ir klausimų, siekiant susilpninti priešininkų pozicijas. Gal dėl to vertintojų ir Vox populi balsai išsiskyrė. Visi mokiniai aktyviai dalyvavo aptariant debatų rezultatus ir sakė, kad debatai padeda giliau pažvelgti į temą, pamatyti skirtingus požiūrius ir atidžiai klausyti kalbėtojo.

Ona Kelpšienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja

[03-17] Informatikos pamokos apie DI

Kovo 7 d. III – IV klasių gimnazistai nuotoliniu būdu dalyvavo VGTU doc. dr. Pavel Stefanovič paskaitoje apie dirbtinį intelektą.
Tęsdami šią temą, kovo 14 d., per informatikos pamoką trečiokai pasidalino asmenine patirtimi, kokius DI įrankius naudoja mokymuisi, nurodė trūkumus bei privalumus.
Šiuo metu III klasių gimnazistai atlieka tyrimą „MMRG gimnazistų požiūris į DI ir pritaikymo galimybės“. Po 2 savaičių tyrimo rezultatus ir išvadas pristatys informatikos pamokoje. Manau, bus įdomu.

Sigutė Mackevičienė, informatikos mokytoja


[03-17] Gimnazistai testavo matematikos programas

IIe klasės mokiniai, per 2 ir 4 pamokas, dalyvavo integruotų pamokų ciklų sukūrimo, išbandymo ir įgyvendinimo programoje. Ji skirta skatinti mokinius bendradarbiauti, spręsti įvairus uždavinius, kurie būtų reikalingi ruošiantis PUPP.
Kartu su Tūkstantmečio mokyklos projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis „Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

[03-17] Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka

IVb, IV e klasių literatūros pamoka „Henrikas Nagys – niekada neišėjęs išeivis“ vyko Mažeikių Henriko Nagio viešojoje bibliotekoje. Pirmiausias tikslas – giliau pažinti savo krašto kultūrą per žmones. Kitas tikslas – įtvirtinti žinias apie egzilio literatūrą, konkrečiai, žemininkus, ir pritaikyti lyrikos kūrinio interpretavimo įgūdžius, interpretuojant H. Nagio eilėraštį. Per pamoką įgytos žinios padės lengviau perskaityti eilėraščio ženklus ir bus galima panaudoti jas kaip kūrybos kontekstą. TŪM. Tinklaveika. Tūkstantmečio mokyklos

Virginija Aurylaitė, lietuvių k. ir literatūros mokytoja

#TŪM. Tinklaveika. Tūkstantmečio mokyklos

[03-17] Integruota lietuvių kalbos ir ugdymo karjerai pamoka

ketvirtų klasių mokiniai dalyvavo integruotoje lietuvių kalbos ir ugdymo karjerai pamokoje, kurią vedė Užimtumo tarnybos karjeros specialistė Aistė Gureckė. Pranešėja kalbėjo apie tai, kaip paruošti CV– gyvenimo aprašymą. Kitą pamoką mokiniai atliks užduotį – kurs savo CV.

Dalia Pranciulienė ir Rosita Giniotienė, lietuvių k. ir literatūros mokytojos

[03-14] Integruota matematikos-dailės pamoka „Aukso pjūvis arba grožis skaičiuose“

Belaukiant Pi dienos, gimnazijoje vyko STEAM integruotos matematikos-dailės pamokos „Aukso pjūvis arba grožis skaičiuose“ (III klasėsms) ir STEAM integruotos matematikos-technologijų pamokos „Nuo plokštumos iki erdvinės formos“ (I klasėms).

Matematikos mokytojai
Tūkstantmečio mokyklos
#STEAM

[03-05] Mokinys mokiniui metodas

STEAM laboratorijoje vyko atvira integruota biologijos ir chemijos pamoka anglų kalba „Oxygen Production in Laboratory Conditions“. IVe klasės gimnazistai: Auksė Šimkutė, Ada Deksnytė, Kristina Mackelaitė, Lukas Janušas kartu su Nordplus Junior projekto „Kurkime tvarų ir darnų pasaulį“ dalyviais iš Danijos, Suomijos ir Estijos, dirbdami mažose grupėse, atliko praktinius darbus ir gamino deguonį iš vandenilio peroksido, kalio permanganato.
Kartu su užsienio kolegomis džiaugėmės nuoširdžiu mokinių bendradarbiavimu, sprendžiant problemas, dalijantis patirtimis ir žiniomis, o svarbiausia – gera nuotaika. Per šias pamokas patyrėme, kaip tarpdalykinė ir kultūrinė integracija suvienijai, motyvuoja ir įkvepia naujiems iššūkiams. Jaunoji mūsų karta yra nuostabi.

Lina Vičiulienė ir Audronė Čekytė, mokytojos

[03-06] Lytiškumo ugdymo pamoka

Užbaigę žiemos temas apie higieną, užkrečiamąsias ligas bei antimikrobinį atsparumą, kimbame į daug pavasariškesnę – lytiškumo ugdymo temą.
Visą šią savaitę lankausi pirmokų gyvenimo įgūdžių pamokose, kuriose kalbame, linksmai ir labai rimtai, apie savo kūną, savigarbą, susilaikymą, virtualų bendravimą ir tykančius pavojus – virtualius ir labai realius.
Pamokų metu mokiniai turi galimybę konfidencialiai užduoti klausimus ir gauti trumpus atsakymus apie jiems aktualias problemas ir neaiškumus.
Esi saugus, kai žinai!

Vida Šakienė, visuomenės sveikatos specialistė

[03-04] „Šiuolaikinio pragaro modelis“

(Ki)Tokios pamokos: tema „Šiuolaikinio pragaro modelis“ (perskaičius A. Dantės „Dieviškąją komediją“). IIc klasės gimnazistų kūrybinių darbų pristatymas bendraklasiams.

Rosita Giniotienė, lietuvių k. ir literatūros mokytoja

[03-04] Paskaita apie sukčiavimo prevenciją

Antrų ir trečių klasių grupėse svečiavosi mūsų alumnė Skaistė Pukelytė iš VU teisės fakulteto su paskaita apie sukčiavimo prevenciją. Gimnazistai atliko ir praktines užduotis. Ačiū ne tik Skaistei, bet ir jos dėstytojai Dr.Viktorijai Dičpinigaitienei už patarimus, pamokymus ir informacijos sklaidą šia tema.

Rima Meldaikienė, ekonomikos ir verslumo mokytoja

[02-26] Gyvenimo įgūdžių pamokos

Ia klasei gyvenimo įgūdžių pamoką vedė Raudonojo kryžiaus savanorės, mūsų ketvirtokės Raminta Pagojūtė ir Skaiva Goluenko. Ačiū joms.

Laima Novakienė, mokytoja

[02-26] Vokiečių kalbos pamoka

Ia ir Id klasių mokiniai, kurie mokosi vokiečių kalbos, turėjo pamokas ne klasėje, o Akmenės r. Ventos miestelio prekybos centre NORFA. Vyko atviros netradicinės veiklos, kurių metu mokiniai atliko įvairias užduotis vokiškai. Čia jaunuoliai ne tik pritaikė ar pagilino jau turimas vokiečių kalbos žinias, bet ir sužinojo daug naujų dalykų. Buvo ugdomos mokinių komunikavimo, pažinimo bei socialinės ir emocinės kompetencijos. Ia klasės mokiniai užduotis atliko kartu su bendraamžiais iš Papilės Simono Daukanto gimnazijos. Naujos pažintys bei įspūdžiai atnešė geras emocijas veiklų metu.
Pamokos netradicinėse erdvėse skatina mokinius į mokomąjį dalyką pažvelgti kiek kitaip. Tuomet sužadinamas mokinių smalsumas, supratimas, sustiprinamas pasitikėjimo savimi jausmas.

Žaneta Petokaitienė, vokiečių kalbos mokytoja

[02-25] Gyvenimo įgūdžių pmaokos

Vasario 25 d. per gyvenimo įgūdžių pamokas su antrokais (IIc, IId, IIf) apie mobilizaciją ir kaip elgtis mobilizacijos atveju kalbėjo Mažeikių rajono savivaldybės vyriausiosios specialistės – Vilma Vaitkienė ir Simona Klemenienė. Ačiū specialistėms už bendradarbiavimą.

Jūratė Pivariūnienė, gimnazijos psichologė

[02-12] Ekonomikos pamoka

II kl. Ekonomikos ir verslumo grupės gimnazistai pirmą pamoką skubėjo į Mažeikių Kredito uniją. Šiltas sutikimas išsklaidė šio ryto šaltį. Nuoširdžiai ir išsamiai atsakyta į visus mūsų klausimus. Esame dėkingi Mažeikių Kredito unijos darbuotojams ir jų vadovei Rasai Šimkuvienei už bendrystę, dovanas ir mielą priėmimą.

Rima Meldaikienė, ekonomikos mokytoja

[01-29] Geografijos pamoka

Geologijos studijos leidžia suprasti Žemės struktūrą, jos istoriją, procesus, kurie formuoja mūsų planetą, ir poveikį aplinkai. Tai svarbu tiek mokslo, tiek praktinės veiklos srityse. Studijų ir dalykinėmis įžvalgomis dalijosi VU geologijos specialybės studentas, mūsų gimnazijos alumnas, Nojus Markauskas su I c ir I a klasių gimnazistais.

Dainius Stasys, geografijos mokytojas

[01-27] Paminėta Tarptautinė Holokausto aukų atminimo diena

Sausio 27-oji Tarptautinė Holokausto aukų atminimo diena. Ji buvo pasirinkta dėl to, kad 1945 m. tą dieną buvo išlaisvinta Aušvico koncentracijos stovykla.
I ir II klasėse pilietinio ugdymo pamokose paminėjome atminimo dieną!
#WeRemember

[01-23] Susitikimai

Istorijos (II c) ir geografijos (III2) pamokose Rytų Azijos, mainų programos Seulo universitete (Pietų Korėja) studijų patirtimi dalijosi VDU IV kurso studentė, mūsų gimnazijos alumnė Deimantė Mirončikaitė. Geras jausmas išgirsti, matyti, paklausti. Šiaurės ir Pietų Korėjų istorinės skyrybos, fotografijose įžvelgiamas antropocenas, rankose šlamantys tikri Šiaurės Korėjos pinigai, sklindanti budizmo aura – originalus visuomeninių mokslų vėrinys.

Silva Paulauskienė ir Dainius Stasys, mokytojai

[01-20] Gyvenimo įgūdžių pamokos

Gyvenimo įgūdžių pamokos II c, II d ir II f klasėms: vyksta pasiruošimas dienai X. Visi kartu sužinojome netikėtas kai kurių daiktų panaudojimo galimybes. Išgyvenimo krepšį gimnazistams pristatė Mažeikių rajono savivaldybės vyriausioji specialistė (civilinei saugai) Simona Klemenienė. Ačiū specialistei už bendradarbiavimą.

Jūratė Pivariūnienė, gimnazijos psichologė

[01-10] Susitikimai anglų kalbos pamokoje

Gimnaziją aplankė įkvepiantis, motyvuojantis, neįtikėtinai veržlus ir įdomus žmogus, buvęs gimnazistas ir nepamirštamas gimnazijos mokinių prezidentas garbės gimnazistas Edgaras Narkus. Edgaras lankėsi II a ir I a klasių anglų kalbos ir istorijos pamokose. Dinamiška prezentacija (ir angliškai, ir lietuviškai) apie jo studijas Bostone, savo kelio paiešką, sutiktus žmones ir iššūkius, pilietines iniciatyvas ir mokymosi strategijas prabėgo akimirksniu. Tikiu, kad mūsų gimnazistams tai buvo tikrai (ki)tokios pamokos, privertusios susimąstyti apie savo tikslus, studijas, svajones, skatinančios siekti, keistis, veikti…
„Jis išskrido, bet žadėjo sugrįžti …“- taip sakė garsiosios vaikų rašytojos Astridos Lindgren knygos „Mažylis ir Karlsonas, kuris gyvena ant stogo“ herojus. Ir mes tikime Edgaro pažadu niekada nepamiršti savo gimnazijos, sugrįžti ir dalintis savo žiniomis, patirtimi, idėjomis.

Rita Meškienė, anglų kalbos mokytoja

[12-12] Integruota anglų kalbos ir UK pamoka

ŠTMC Mažeikių skyriuje vyko netradicinė integruota su ugdymu karjerai anglų k. pamoka I b kl. Mokiniai mokymo centre susipažino su buhalterinės apskaitos, darželių auklėtojų ir mokytojų padėjėjų, siuvėjų, virėjų, kirpėjų, kosmetologų ir kt. profesijomis. Dėkojame mokymo centro kolektyvui už šiltą priėmimą.

Jolanta Žutienė, anglų kalbos mokytoja

[12-12] Biologijos laboratoriniai darbai džiugina ne tik mokinius, bet ir kačiukus!

Gimnazijos STEAM laboratorijoje trečiokai „ieškojo krakmolo“ ir pro mikroskopus stebėjo įvairių augalų (sorų, ryžių, kviečių, bulvių, kukurūzų, grikių) amiloplastus. Jie juos lygino, žavėjosi kaleidoskopiniais vaizdais.
Tuo tarpu ketvirtos gimnazijos klasės mokiniai studijavo inksto sandarą, preparuodami galvijų ir šerno inkstus. Gimnazistai ne tik gilino anatomijos ir fiziologijos žinias, bet ir kūrė naujas hipotezes būsimiems tyrimams.
Paskutinė pamoka baigėsi, tačiau geri darbai – ne. Gimnazistės Auksė Šimkutė, Ugnė Sičiūnaitė ir Kristina Mackelaitė nuvežė inkstus į Mažeikių gyvūnų globos draugiją ten globojamiems kačiukams. Kalėdinė dvasia jau čia!

Lina Vičiulienė, biologijos mokytoja

[12-12] Pamoka miesto bibliotekoje

I c ir II f klasių mokiniai dalyvavo Mažeikių H. Nagio viešojoje bibliotekoje organizuotoje virtualios realybės kino peržiūroje „Aš Lietuva“. Tai 20-ies minučių filmas, leidžiantis žiūrovams realistiškai patirti paukščio skrydį virš Lietuvos girių, miškų, kopų, ežerų ir jūros, pilių, dvarų, vienuolynų, piliakalnių, bažnyčių, miestų senamiesčių bei modernios architektūros objektų. Mokinių žodžiais tariant – „Labai patiko, tikrai puikus skrydis“.

Laima Novakienė ir Rasa Poškutė, rusų kalbos mokytojos

[12-10] Mokinys mokiniui

Biologijos laboratoriniai darbai džiugina ne tik mokinius, bet ir kačiukus!
Gimnazijos STEAM laboratorijoje trečiokai „ieškojo krakmolo“ ir pro mikroskopus stebėjo įvairių augalų (sorų, ryžių, kviečių, bulvių, kukurūzų, grikių) amiloplastus. Jie juos lygino, žavėjosi kaleidoskopiniais vaizdais.
Tuo tarpu ketvirtos gimnazijos klasės mokiniai studijavo inksto sandarą, preparuodami galvijų ir šerno inkstus. Gimnazistai ne tik gilino anatomijos ir fiziologijos žinias, bet ir kūrė naujas hipotezes būsimiems tyrimams.
Paskutinė pamoka baigėsi, tačiau geri darbai – ne. Gimnazistės Auksė Šimkutė, Ugnė Sičiūnaitė ir Kristina Mackelaitė nuvežė inkstus į Mažeikių gyvūnų globos draugiją ten globojamiems kačiukams. Kalėdinė dvasia jau čia!

Lina Vičiulienė, biologijos mokytoja

[11-28] Mokinys mokiniui

Istorijos būrelio ,,Istorija-reiškiniai, įvykiai, žmonės” narės, ketvirtokės Kotryna Kalinauskaitė ir Beatričė Ruikaitė, dviem ketvirtokų grupėms pristatė savo darbus apie karus ir taikas ir karo nusikaltimus, tai naudingas įvadas nagrinėjant istorijos temas.

Irena Tiškienė, istorijos mokytoja

[11-21] Fizikų diena VU

Prasminga ir turininga III ir IV klasių fizikų diena VU Fizikos fakultete: fizikos pamoka Bendrosios fizikos laboratorijose, fizikos pamoka Lazerių centre, istorijos pamoka Fizikos fakulteto muziejuje ir, likus laiko, etikos pamoka MO muziejuje.

Vitalija Plonienė ir Ilona Stripeikytė, fizikos mokytojos

[11-20] Integruota fizinio ugdymo ir užsienio (rusų) kalbos pamoka

I e klasei vyko integruota fizinio ugdymo ir užsienio (rusų) kalbos pamoka. Mokiniai ne tik rungtyniavo estafetėse, mėtė ir varėsi kamuolį, traukė virvę, bet ir atliko įvairias logines bei informacinio pobūdžio užduotis rusų kalba. Smagu mokytis ir sportuoti.

Laima Novakienė, Rasa Poškutė ir Romualdas Beišinas, mokytojai

[11-04] Gimnazistų išvyką į Klaipėdą

Po rudens atostogų I klasių mokiniai, kurie mokosi vokiečių kalbos, vyko į Klaipėdą. Čia jaunuoliai dalyvavo netradicinėse veiklose. Pirmuosius užsiėmimus pradėjome vykdyti Pilies muziejuje edukacijos metu „Stiklo kelias“. Vėliau mokinių laukė aktyvi veikla-ralis „Pažink Klaipėdą“. Susiskirstę į grupes ir atlikdami jiems pateiktas užduotis, mokiniai susipažino su senamiesčiu, jo lankytinomis vietomis. Viskas buvo susieta su Vokietija, šios šalies kultūra, įžymiomis Vokietijos asmenybėmis.
Mokymasis už mokyklos ribų mokiniams suteikia ne tik žinių, įvairialypį pažinimą, bet ir lavina bendruosius gebėjimus, savęs ir kito pažinimą, kūrybiškumą, formuoja socialinius bei emocinius įgūdžius.

Žaneta Petokaitienė, vokiečių kalbos mokytoja

[10-15] Integruota geografijos ir etikos pamoka

Kuo matuojama laimė? Kaip kiekvienas ją suprantame? Tai subjektyvus vertinimas, kuris turbūt neturi vieno ir to paties atsakymo. Gimnazistai bandė suvokti laimės sąvoką bei suprasti laimės indeksą, kuris atspindi valstybės gerovę, nors daug metų šalies gerovė buvo matuojama pinigine išraiška. Taigi laimės indeksas – tai skaičius, kuriuo bandoma įvertinti, kiek žmonės jaučia pasitenkinimą savo gyvenimu. Stebėdami filmą „Laimės agentas“ bandėme suprasti kas bendro tarp šalies ekonominio išsivystymo ir laimės. Džiaugiamės galimybe integruoti etikos ir geografijos pamokas netradicinėje pamokoje – Henriko Nagio viešojoje bibliotekoje.

Birutė Gudauskienė, geografijos ir etikos mokytoja

[09-26 – 10-03] Anglų kalbos pamokos

Jau tapo tradicija, kad kasmet anglų kalbos mokytojos Ritos Meškienės pamokos, kurių tema „Book Presentation“, abiturientams vyksta gimnazijos bibliotekoje. Rugsėjo 26 ir spalio 2 dieną gimnazistai turėjo galimybę pristatyti savo mėgstamiausią knygą, stovėdami prieš auditoriją jiems neįprastoje aplinkoje.
„Pasakyk ką skaitai, ir aš pasakysiu tau, kas tu esi“, – tai yra tiesa, pastebėjo prancūzų rašytojas Fr. Mauriac.
Gimnazistai pristatymui rinkosi savo mėgstamiausias knygas – nuo niekada nesenstančių, savo vertės neprarandančių klasikinių kūrinių, tokių kaip Š. Brontės „Džeinė Eir“, O. Vaildo „Doriano Grėjaus portretas“, Dž. Orvelo „Gyvulių ūkis“ iki šiuolaikinės amerikiečių rašytojos C. Hoover romanų jaunimui „Veritė“ ir „Mes dedame tašką“.
Dar pastebėjome, kad vis labiau populiarėja japonų rašytojų kūryba, ypač jų komiksų knygos bei dažnai pasirenka knygas, turinčias siaubo elementų. Be to yra mėgstama skaityti šiuolaikinius psichologinius romanus bei saviugdos knygas, tokias kaip naujojo bestselerio autoriaus R. Green „Jėga:48 galios dėsniai“ arba I. Nazare-Aga „Manipuliatoriai tarp mūsų“. Po šių knygų pristatymo mokiniai diskutavo, ar įmanoma ir kaip praktiškai pritaikyti knygose aprašomus patarimus.
Per šias knygų pristatymo pamokas, dalindamiesi įspūdžiais apie savo perskaitytas knygas bei pasakodami kitiems apie jas, gimnazistai tarsi suteikė knygoms gyvybę, o ir patys praturtėjo naujomis žiniomis. Abiturientai šiose pamokose praturtino anglų kalbos žodyną, susijusį su knygomis, lavino kritinį mąstymą, išbandė viešojo kalbėjimo įgūdžius bei praplėtė savo žinias apie literatūrą. O mokytoja Rita po tokių pamokų teigia, kad dar labiau pažino savo mokinius ir daug naujo apie juos sužinojo.

 

[09-27] Ugdymas karjerai – susitikimas su policijos pareigūnu

Paauglystė – tai laikotarpis, kupinas pokyčių, naujų patirčių ir savęs paieškų. Jauni žmonės dažnai susiduria su sprendimų priėmimu, kuriam įtakos gali turėti ne tik asmeniniai norai, bet ir aplinkos spaudimas. Būtent todėl paaugliams ypač svarbu suprasti, kas yra teisė ir kokios yra jų teisės, pareigos bei atsakomybė. Kalbant apie nusikalstamą veiką, atsakomybės suvokimas gali apsaugoti juos nuo rimtų pasekmių ir padėti priimti teisingus sprendimus. Šią temą gvildenome integruotoje anglų kalbos-ugdymo karjerai pamokoje „Legal age: teenagers and the law“, kurioje policijos pareigūnas Remigijus Stonkus kalbėjo apie paauglių teises, pareigas bei atsakomybę. Taip pat buvo aptartos dažniausiai paauglių daromos nusikalstamos veikos, apie šių veikų pasekmes ir atsakomybę. Buvo supažindinta su policijos pareigūno profesija, studijomis bei įsidarbinimo galimybėmis. Neformalų bendravimą tęsėme mokytojų kambaryje bei jaunuolių focus grupėje, kurie norėjo labiau įsigilinti ir pažinti šią profesiją iš arčiau.

Irena Urbonienė, Rita Meškienė, anglų kalbos mokytojos ir Birutė Gudauskienė, ugdymo karjerai specialistė mokytoja

 

[09-27] Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka

II c klasės mokinai pristatė tiriamąjį darbą „Žvilgsnio galia“. Gimnazistai pateikė įžvalgas apie žvilgsnio galią kine, reklamose, žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose, demonstravo sukurtas pateiktis ir filmukus. Diskutavo apie tai, kaip mūsų žvilgsnis formuoja pasaulį, o pasaulis- mūsų žvilgsnį.

Rosita Giniotienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja

 

[09-19] Geografijos pamoka

Geografijos pamoka kitoje aplinkoje „Kartografavimo pagrindai“ III klasių mokiniams Mažeikių mieste. Jų rankose gimė žemėlapiai! Žinių ir praktinių įgūdžių ugdymas prasideda gimnazijoje ir šalia gimnazijos. Dėkingas saulėtas oras ir kartografinis rezultatas.

Dainius Stasys, geografijos mokytojas

 

[09-08] Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka

I d, III d ir III f klasių atstovai stebėjo Anykščių kultūros centro teatro spektaklį „Otelas“ (pagal V. Šekspyro tragediją, režisierius Jonas Buziliauskas). Teatro gerbėjų grupelė prieš spektaklį gavo užduotį – parašyti duoto sakinio iš kūrinio interpretaciją: „Dorybei mirus, ar bėra prasmė / Gyventi garbei“. Ačiū mokiniams už laiką ir mintis po spektaklio.

Laura Arnotaitė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja