[10-19] Gyvenimo įgūdžių pamoka
|
IIf klasėje pamoką vedė Raudonojo kryžiaus savanorės Elija Nakaitė ir Rita Daukantaitė – Ronkauskė. Savanorės papasakojo Raudonojo kryžiaus įkūrimo idėją, istoriją, reikšmę. Mokiniai sužinojo kokie yra savanorystės principai, kokiose savanorystės veiklose galima dalyvauti. Žinias mokiniai pasitikrino savanorių pasiūlytoje viktorinoje. Ačiū Raudonojo kryžiaus savanorėms. Asta Milėškienė, mokytoja |
|
[10-15] Biologijos pamoka
| STEAM laboratorijoje pakvipo šviežiais vaisiais! IId klasės mokiniai dalyvavo tikrame moksliniame eksperimente – jie išskyrė DNR iš įvairių vaisių: obuolių, agurkų, vynuogių, braškių ir apelsinų. Mokiniai ne tik nuosekliai atliko tyrimo žingsnius, bet ir suprato jų prasmę: Lizės tirpalas padeda suskaidyti ląstelių membranas ir išlaisvinti DNR. Šaltis (atšaldytas izopropanolis) būtinas tam, kad DNR geriau kristalizuotųsi ir būtų lengviau matoma. Ryškiausiai savo genetinę informaciją „parodė“ obuoliai ir braškės! Lina Vičiulienė, biologijos mokytoja |
|
[10-15] Chemijos pamoka
| Gimnazijos pirmokai STEAM laboratorijoje: pirmieji praktikos žingsniai Spalio viduryje mūsų gimnazijos pirmokai atliko pirmuosius praktinius darbus mokyklos laboratorijoje. Chemijos pamokų metu mokiniai tyrinėjo vieną svarbiausių ir įdomiausių medžiagų – vandenį. Praktinių darbų tikslas buvo ne tik pritaikyti teorines žinias, bet ir atrasti, kaip veikia paviršiaus įtemptis. Per šias veiklas mokiniai stebėjo reiškinį, kai vandens paviršius „laiko“ daiktus (pvz., adatą ar monetą), mokėsi fiksuoti stebėjimus, daryti išvadas ir diskutuoti su klasės draugais. Tai buvo ne tik mokymosi, bet ir atradimų dienos! Snieguolė Vitkevičienė, chemijos mokytoja |
|
[10-10] Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka
| Baigiamasis perskaitytos ir pristatytos knygos etapas: nuo katalogo iki kūrybos. Ib klasės mokiniai lankėsi gimnazijos bibliotekoje. Čia susipažino su jos erdvėmis, sužinojo, kaip naudotis MOBIS katalogu bei atliko praktines užduotis. Užsiėmimo pabaigoje mokiniai diskutavo apie skaitymo svarbą ir kūrė spalvingus palinkėjimus knygai bei skaitytojams. Ačiū bibliotekininkėms Vilijai ir Sonatai. Rosita Giniotienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja |
|
[10-01] Technologijų pamoka
| Pasitinkant tarptautinę mokytojų dieną, IIa, IIc, IIf kl. gimnazistai per technologijų pamokas, skirtas mitybai, mokėsi priimti svečius (šį kartą savo klasės kuratores) prie klasės vaišių stalo. Mokiniai kūrybingai serviravo stalą tema „Mokytojų dienos susitikimas“, puošė stalą knygomis, pieštukais, rašė linkėjimus. Auklėtiniai bandė atspėti, ką mėgsta jų kuratorės, pirmą kartą kepė lazaniją, virė moliūgų sriubą, gamino gardžius desertus, pristatė savo pagamintus patiekalus. Pamokos praėjo šiltai šnekučiuojantis ir bendraujant. Sigrida Grigorčuk, technologijų mokytoja |
|
[10-02] Anglų kalbos pamoka
| Viešasis kalbėjimas tarp knygų lentynų Spalio 2 d. anglų kalbos pamokos IV klasės gimnazistams tema „Knygos pristatymas“ (mokytoja Rita Meškienė) vyko gimnazijos bibliotekoje. Kiekvienas turėjo progą tapti skaitytos knygos ambasadoriumi – įtaigiai, kūrybiškai, o kartais net su humoru rekomenduoti savo pasirinktą kūrinį draugams. Abiturientai anglų kalba pristatė įvairių žanrų knygas, diskutavo tokiomis temomis: jaunimo problemos, asmenybės laisvė ir augimas, kas geriau – knyga ar filmas, kodėl verta (arba ne) skaityti knygas anglų kalba ir kodėl kai kurios knygos tampa populiarios ir išlieka aktualios nepaisant bėgančio laiko. Bibliotekos vedėja Vilija Statkutė Vilija Statkutė, bibliotekininkė |
|
[09-26] Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka
| IVb klasės abiturientai turėjo galimybę įsitraukti į Mažeikių Henriko Nagio viešosios bibliotekos projekto „Tarp gimtinės ir pasaulio: Henriko Nagio gyvenimo ir kūrybos keliais“ veiklas. Tam skirtos patyriminės literatūros pamokos. Prie Nagių namo, kuriame gyvenimo kelionę pradėjo net du poetai klasikai – Henrikas Nagys ir Zinaida Nagytė, žinoma kaip Liūnė Sutema, – susitikome Skaitytojų aptarnavimo skyriaus vyresniąją bibliografę Janiną Dambrauskaitę, parodžiusią ir papasakojusią tiek, kad ne vienas rašinys išeitų… O abiturientai galėjo pabūti poetų kieme, įsivaizduoti, kaip atrodė geležinkelis būsimųjų rašytojų vaikystės laikais, kai čia dirbo tėvas Augustinas Nagys. Kipras, Žygimantas, Domas ir Orestas pabandė įsivaizduoti, kokios apimties Nagių tėviškėje, Buknaičiuose, augantis ąžuolas. Kipro ir Gabijos skaitomi eilėraščiai, paskui bibliotekoje apžiūrėta paroda, pristatyti Auksės ir Gustės tiriamieji darbai, Mildos ir Margaritos atlikta eilėraščio interpretacija padėjo pažinti ne tik H. Nagio, bet ir Liūnės Sutemos kūrybinį palikimą, atrasti poezijos tekstuose gimtojo krašto ženklus ir atpažinti egzistencines patirtis. Violeta Irniūtė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja |
![]() ![]() |
[09-25] Anglų kalbos pamoka
| Rugsėjo 24 ir 25 d. gimnazijos bibliotekoje vyko jau tradicija tapusios anglų kalbos pamokos (mokytoja Daiva Goštautienė) IV klasių gimnazistams, skirtos knygų skaitymo temai. Mokiniai pristatė savo mėgstamiausią perskaitytą knygą, dalijosi mintimis apie autorių, veikėjus, siužetą ir temas, kurios palietė skaitant, lygino knygą su jos ekranizacija. Gimnazistai pristatymui rinkosi ne tik įvairaus žanro grožinės literatūros kūrinius (S. Aleksijevič „Černobylio malda“, F. Kafkos „Metamorfozė“, A. de Sent-Egziuperi „Mažasis princas“ ir kt.), bet ir filosofinius (F. Nyčės „Antikristas“), psichologinius bei saviugdos (T. Eriksono „Aplink mane vien idiotai“) tekstus. Pamokos pabaigoje kiekvienas turėjo išrinkti ir užrašyti knygą, kurią draugo pristatymas įkvėpė perskaityti. Tokios pamokos ne tik skatina domėjimąsi literatūra, bet ir padeda lavinti kalbos įgūdžius bei drąsiau reikšti mintis viešai. Vilija Statkutė, bibliotekininkė |
![]() |
[09-22] Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka
| Rugsėjo 22 dienos literatūros pamokos dedikuotos Mikalojui Konstantinui Čiurlioniui atminti. Su IId, IIIb ir IVf klasių mokiniais žiūrėjome trumpametražį Arūno Žebriūno dokumentinį filmą „Miške“, klausėmės simfoninės poemos, kalbėjome apie menininko gyvenimą, kūrybą ir išskirtinį produktyvumą bei universalumą, pasitikrinome žinias „Kahoot“ viktorinoje, gilinomės į epistolinio žanro savitumą ir lyginome M. K. Čiurlionio ir Juozo Tumo-Vaižganto laiškus tematikos, problematikos, stilistikos aspektais. IIIb klasės mokiniai prisijungė prie „Čiurlionio paliesti“ organizuotos tolerancijos, atsakomybės ir socialinio jautrumo idėjos #nepyk. M. K. Čiurlionis itin dažnai mėgdavo kartoti žmonai Sofijai ir kitiems artimiesiems „nepyk“. Net jei sakoma, kad namiškius ši frazė erzindavo, ji išreiškia menininko šviesų ir nuoširdų ryšį su pasauliu, kviečia nepykti dėl smulkmenų, nesėkmių ar kasdienių rūpesčių. Ne(si)pykim! Laura Arnotaitė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja |
![]() |
[09-19] Geografijos pamoka
| Gimnazijos moksleivės įrodė, kad joks oras nebaisus, kai norisi aktyviai ir smagiai praleisti laiką, tyrinėjant gimtąjį miestą! Nors oro sąlygos nebuvo pačios geriausios, Mažeikių turizmo ir verslo informacijos centro organizuojamose tradicinėse orientacinėse varžybose dviračiais „Pažink Mažeikius 2025“ startavo 12 komandų. Tarp jų – ir šauni mūsų gimnazijos atstovė, IIb klasės merginų komanda: Saulė Meškauskaitė, Ema Kulvinksytė ir Ugnė Plikusaitė. Dalyvių laukė įdomios, bet tikrai nelengvos užduotys. Komandoms teko ne tik atspėti teisingus atsakymus, bet ir rasti nurodytą Mažeikių mieste veikiančią įstaigą bei ten pasidaryti nuotrauką, įrodančią, kad užduotis įveikta. Visos komandos, įskaitant ir mūsų merginas, sėkmingai įveikė visas kliūtis ir finišavo. Šis renginys puikiai įgyvendino išsikeltus tikslus: ne tik paskatino turiningai ir aktyviai praleisti laiką aplankant įvairius Mažeikių objektus, bet ir atkreipė dėmesį į tvaresnį bei ekologiškesnį keliavimo būdą – dviračius. Birutė Gudauskienė, geografijos mokytoja |
![]() |




