
Spalio 16 d. vyko ketvirtosios Teatro kūrybinių improvizacijų dirbtuvės, kurias vedė režisierė Daiva Skaringienė. Toliau mokomės dirbti komandoje, kuriame improvizacinius etiudus. Pradedame girdėti partnerį, suvokti jo balso intonaciją, kūno kalbą, pajusti jo emocijas ir vienu ar kitu būdu paveikti jį.
******

Spalio 17d. įgyvendinant Mažeikių Merkelio Račkausko gimnazijos „Tūkstantmečio mokyklų” programos veiklos NR. 130 „Kūrybinės dirbtuvės poveiklę „ Integruotos dailės dirbtuvės” I-II klasių mokiniai vyko į VDA Telšių fakultetą. Mokiniams veiklas organizavo VDA Telšių fakulteto dekanas prof. Ramūnas Banys, lekt. Vytautas Palavinskas, specialistas praktiniam mokymui Valdas Giedra. Mokiniai susipažino su objektų dizaino samprata, remiantis šiuolaikinio dizaino sprendimais. Sužinojo apie dizaino tyrimo metodus, problematikos analizę ir kūrybinio proceso specifiką. Kūrybinėse dirbtuvėse mokiniai dirbdami grupėse vykdė kūrybinį procesą: kūrė dvimačius eskizus, gamino erdvinius maketus iš sąlyginių medžiagų, išbandė objektų tvirtumą ir įsivertino baigto darbo rezultatus. Teorijos ir praktikos rezultatą kūrybiniuose darbuose mokiniai turėjo galimybę įvertinti apsilankę VDA Telšių fakulteto studentų galerijoje.
******

Spalio 17–18 d. Mažeikių Merkelio Račkausko gimnazijos anglų kalbos mokytojos dalyvavo 22-ojoje tarptautinėje #LAKMA konferencijoje „Mokymasis su DI: nuo tradicinių metodų prie naujų galimybių“ (From Chalk to Chat: AI as a Learning Companion), vykusioje Šiaulių Didždvario gimnazijoje.
Dvi dienas turėjome galimybę bendrauti, mokytis ir semtis profesinės patirties iš Lietuvos, Airijos, Didžiosios Britanijos, Naujosios Zelandijos, Bulgarijos, JAV, Graikijos, Latvijos, Lenkijos ir Serbijos kolegų. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas klausimams, kaip dirbtinio intelekto įrankiai gali padėti mokytojui ne tik kurti mokomąją medžiagą ar vertinti mokinius, bet ir skatinti jų savarankišką mokymąsi, motyvaciją bei kūrybiškumą.
Dvi dienas turėjome galimybę bendrauti, mokytis ir semtis profesinės patirties iš Lietuvos, Airijos, Didžiosios Britanijos, Naujosios Zelandijos, Bulgarijos, JAV, Graikijos, Latvijos, Lenkijos ir Serbijos kolegų. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas klausimams, kaip dirbtinio intelekto įrankiai gali padėti mokytojui ne tik kurti mokomąją medžiagą ar vertinti mokinius, bet ir skatinti jų savarankišką mokymąsi, motyvaciją bei kūrybiškumą.
******

Spalio 20d. I b klasės mokiniai lankėsi Mažeikių Henriko Nagio viešojoje bibliotekoje ir dalyvavo edukacinėje veikloje ,,Niekur nėra geriau kaip namuose” (H. Nagys).
Gimnazistai buvo supažindinti su bibliotekos erdvėmis, klausėsi bibliotekininkės J.Dambrauskaitės pasakojimo apie kraštietį poetą H.Nagį, jo gyvenimą ir kūrybą.
Gimnazistai buvo supažindinti su bibliotekos erdvėmis, klausėsi bibliotekininkės J.Dambrauskaitės pasakojimo apie kraštietį poetą H.Nagį, jo gyvenimą ir kūrybą.
******

Spalio 20 d. gimnazijoje vyko penktosios Teatro kūrybinių improvizacijų dirbtuvės, kurias vedė režisierė Daiva Skaringienė. Kūrėme personažus ir etiudus. Nors iš pirmo žvilgsnio gali susidaryti įspūdis, kad dalyviai tiesiog žaidė, tačiau tai darydami jie lavino: drąsą būti nežinomybėje, komforto zonos plėtimą, bendravimo ir klausymosi įgūdžius, atidumą, gebėjimą dirbti komandoje, lyderystės ir derybinius įgūdžius, lankstumą socialinėse situacijose, gebėjimą konkrečiai ir aiškiai reikšti savo mintis, drąsą kalbėti viešai, spontaniškumą, kūrybinius įgūdžius, išradingumą, savo mąstymo ribų peržengimą, pasitikėjimą kitais, drąsą rodyti savo emocijas ir kūno laisvumą. Šios teatro dirbtuvės suteikė mokiniams puikią progą išbandyti teatrą ir pajusti vaidybos džiaugsmą.
******

Spalio 20 d. gimnazijoje vyko penktosios Teatro kūrybinių improvizacijų dirbtuvės, kurias vedė režisierė Daiva Skaringienė. Kūrėme personažus ir etiudus. Nors iš pirmo žvilgsnio gali susidaryti įspūdis, kad dalyviai tiesiog žaidė, tačiau tai darydami jie lavino: drąsą būti nežinomybėje, komforto zonos plėtimą, bendravimo ir klausymosi įgūdžius, atidumą, gebėjimą dirbti komandoje, lyderystės ir derybinius įgūdžius, lankstumą socialinėse situacijose, gebėjimą konkrečiai ir aiškiai reikšti savo mintis, drąsą kalbėti viešai, spontaniškumą, kūrybinius įgūdžius, išradingumą, savo mąstymo ribų peržengimą, pasitikėjimą kitais, drąsą rodyti savo emocijas ir kūno laisvumą. Šios teatro dirbtuvės suteikė mokiniams puikią progą išbandyti teatrą ir pajusti vaidybos džiaugsmą.
Kartu su Tūkstantmečio mokyklos projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis „Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
Kartu su Tūkstantmečio mokyklos projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis „Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.