Balandžio 15 dieną Id, If ir IIc klasių mokiniams vyko integruotų pamokų ciklai „STEAM ugdymo strategijos”. Pamokas vedė Kauno jėzuitų gimnazijos fizikos mokytoja ekspertė, STEAM centro konsultantė Mokslo ir inovacijų sklaidos centre Rigonda Skorulskienė.
Pamokose mokiniai mokėsi tyrinėti, lavino kritinį bei kūrybinį mąstymą spręsdami „juodosios” dėžutės paslaptį, aiškino mokytojos rodomus „triukus“, patys bandė juos atlikti.
Trumpam gimnazistai buvo tapę paleontologais. Priėmę šį iššūkį lavino komandinio darbo, bendradarbiavimo įgūdžius.
Mokytoja pristatė programėlę „Energy 3D”, supažindino su jos galimybėmis, pasiūlė su ja atlikti tyrimus. Mokytojai stebėdami veiklas pasisėmė naujų idėjų.
Kartu su Tūkstantmečio mokyklos projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis „Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
Pamokose mokiniai mokėsi tyrinėti, lavino kritinį bei kūrybinį mąstymą spręsdami „juodosios” dėžutės paslaptį, aiškino mokytojos rodomus „triukus“, patys bandė juos atlikti.
Trumpam gimnazistai buvo tapę paleontologais. Priėmę šį iššūkį lavino komandinio darbo, bendradarbiavimo įgūdžius.
Mokytoja pristatė programėlę „Energy 3D”, supažindino su jos galimybėmis, pasiūlė su ja atlikti tyrimus. Mokytojai stebėdami veiklas pasisėmė naujų idėjų.
Kartu su Tūkstantmečio mokyklos projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis „Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.